În cazul în care efectuați o comandă prin intermediul escar.ro
Clientul are dreptul de a renunta unilateral la produse în termen de 14 zile, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele stabilite de lege. Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la:
1. ziua în care clientul sau persoana indicată de client pentru primirea comenzii, preia comanda prin semnarea documentului de livrare pus la dispoziție de către curier, sau:
2. în cazul în care clientul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care clientul sau persoana indicată de către client pentru primirea comenzii intră în posesia fizică a ultimului Produs;
Pentru exercitarea dreptului de renuntare la produs, clientul informează Sc Escar Com Srl cu privire la renuntare la produs. În acest scop, clientul poate alege una dintre următoarele variante:
1.Telefonic la numarul: 0724303503;
2.Prin mail la adresa: contact@escar.ro
3.Fizic la adresa: Expmarket Doraly, Soseaua Bucureti-Afumati, 16.
În orice situaţie în care clientul comunică la adresa de e-mail declaraţia neechivocă de renuntare la produs, vânzătorul va confirma primirea prin email la adresa comunicată de client la momentul efectuării comenzii.
Cu excepţia cazului în care escar.ro s-a oferit să recupereze ea însăşi produsele, clientul returnează produsele sau le înmânează escar.ro sau unei persoane autorizate de aceasta (de obicei, o companie de curierat) să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care clientul a comunicat escar.ro decizia sa de renuntare la produs. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Clientul este informat asupra faptului că în cazul în care îşi exercită dreptul de renuntare conform celor menţionate anterior, urmează să suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor. În situaţia în care clientul optează să returneze produsele prin compania de curierat propusă de escar.ro, costurile de returnare a produselor vor fi calculate în aceeaşi manieră şi la acelaşi preţ cu cea/cel aplicabilă/aplicabil la livrare, în funcţie de categoria de produse comandate , iar costurile cu returnarea produselor vor fi scăzute din valoarea sumei de restituit de către escar.ro.
În cazul în care returnarea Produselor se realizează printr-o companie de curierat aleasă de client, costurile cu returnarea sunt suportate în mod direct de către client. escar.ro nu este obligată să ramburseze eventuale costuri suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, suplimentar faţă de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor în scopul returnării. În situaţia în care escar.ro va constata diminuarea valorii produselor returnate, va efectua o expertiză tehnică ale cărei concluzii vor fi transmise clientului în vederea informării, arătând totodată procentul de diminuare a valorii produselor.
escar.ro rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea clientului, mai puţin costurile plătite iniţial de client pentru livrarea produselor atunci când clientul a optat pentru returnarea prin compania de curierat propusă de escar.ro, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 10 zile de la data la care este informată de decizia de renuntare la produs. Termenul mai sus menţionat va fi respectat numai dacă produsele vor fi returnate de către client înainte de expirarea perioadei de 14 zile. În măsura în care produsele returnate nu sunt recepţionate în interiorul termenului de 14 zile, escar.ro poate amâna rambursarea sumelor până la momentul recepţionării produselor, respectiv până are posibilitatea verificării stării acestora.
Rambursarea sumelor se efectuează în termen de 10 zile de la renuntarea la produs, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de client pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care clientul este de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina clientului plata de comisioane în urma rambursării.
În cazul în care sunt returnate numai o parte din produsele comandate, iar clientul a optat pentru returnarea produselor prin compania de curierat indicată de vânzător, costurile cu returnarea produselor vor fi reţinute din valoarea sumei de restituit de către escar.ro, fiind calculate procentual faţă de costul aferent fiecărui produs returnat. În cazul în care clientul a optat pentru returnarea parţială a produselor altfel decât prin compania de curierat indicată de escar.ro, costurile cu livrarea vor fi restituite clientului de asemenea procentual faţă de costul fiecărui produs returnat.
În scopul ridicării Produselor în vederea returnării, clientul este obligat să indice detalii suficiente privind condiţiile existente la locul de preluare a produselor, precum şi dacă consideră necesară prezenţa unei echipe formată din mai mulţi angajaţi, în vederea preluării.
Clientul care îşi exercită dreptul de renuntare la produs este informat cu privire la faptul că poate returna produsele cu/fără ambalajul de carton original, însă în condiţii de ambalare potrivite pentru a putea fi transportate. Lipsa ambalării corespunzătoare poate determina deteriorarea produsului care va fi în cele din urmă reţinută din valoarea de restituit clientului. Cu toate acestea, clientul trebuie să se asigure că returnează toate componentele produsului/produselor returnate. escar.ro nu acceptă returnarea Produselor incomplete.
În măsura în care prin intermediul unei singure comenzi au fost achiziţionate mai multe produse, clientul are dreptul de a returna doar o parte dintre acestea. Suma de bani ce urmează a fi restituită de către escar.ro, va fi calculată raportat la valoarea produselor returnate.